K-klub

K-Klub

"Det skal være sjovt at gå i klyb - og en mulighed for at lære noget nyt". Gennem vores aktiviteter er der fokus på fælles oplevelser, hygge, fysiske aktiviteter og meget mere.

K-Klubben er et tilbyd til elever i 4. til 10. klasse, som går i K-Klasserne.

K-Klubben er en klub lige der, hvor du går i skole. Vi holder til i de grå og brune barakker.

I klubben er der mulighed for at se film, spille, lave mad, være kreativ, snakke eller bare hygge dig med vennerne i vante omgivelser og med kendte voksne.

Udover at være i klubben vil der også blive lavet ture ud af huset, f.eks. til skøjtebane, biograf, skoen, klubben i Hjallerup, sommer- og juletur og alt muligt andet.

Der serveres altid aftensmad, når der er klubaften.

Man kan vælge at deltage på turene eller "bare" være hjemme. På klubplanen kan du se hvilke ture, der er på programmet de forskellige gane.

Klubben har åbent 10 gange hen over hele skoleåret -en torsdag hver måned fra 14-19. Inden hver klubaften udsendes et nærmere program for dagen.

Tilmelding

For at være med i klubben skal tilmelding ske på Brønderslev Ungdomsskoles hjemmeside. Det koster 30 kr. pr. gang og man tilmelder sig for et halvt år ad gangen.

Læs nærmere og tilmelding Klokkerholm K-klub 2022 september - december (usbd.dk)