Dit barns faglige udvikling

På Klokkerholm Skole arbejdes der dagligt med at udvikle dit barns faglige kompetencer jf. folkeskoleloven.

Alle børn skal blive så dygtige, som de kan.

Du er som forælder en vigtig nøgleperson ift. at signalere skolens vigtighed og ift. at understøtte dit barns udvikling.

Det bedste man som forælder kan give sine børn, er interessen.

Den faglige udvikling evalueres og følges tæt af teamet omkring klassen og drøftes løbende med jer som forældre.

Teamet har opfølgning på resultater fra nationale test og dagligdagen i undervisningen, og har løbende mulighed for sparring med såvel ledelse som læringsvejleder, læsevejledere mv.

Læring foregår i relationer, men børn er forskellige, og lærer på forskellige måder.

I Brønderslev kommune anvendes minuddannelse.dk. Her har I som forældre mulighed for at følge med i, hvad der foregår fagligt i klassen. Systemet kan imidlertid ikke stå alene. Vi vægter dialogen om jeres børns læring meget højt.