Mellemtrinnet

På mellemtrinnet møder eleverne nye lærere og nye fag. Med fagenes karakter og fokus på en varieret skoledag, oplever eleverne en alsidig skoledag, hvor alle fysiske, praktisk-musiske og faglige kompetencer kommer i spil og bliver udfordret.

På mellemtrinnet fortsætter vi trivselsarbejdet fra indskolingen. Vi er et lille lærerteam, der arbejder tæt sammen om elevernes læring og trivsel.

I løbet af skoleåret afholder vi tværsuger og fagdage, der har til hensigt at understøtte elevernes læring og deres sociale trivsel på tværs af årgangene. Vi har desuden en årlig fælles tur ud af huset.

Vi deltager i kommunal musikdag, floorballstævne, kids vollystævne og naturfagsmaraton. I 4. klasse undervises eleverne i svømning, og i 6. klasse tager vi på skolerejse til Bornholm.